Livestream en liturgie – Zondag 19 september 2021: Huwelijksinzegening

De kerkenraad heeft besloten om vanaf 6 juni weer kerkdiensten te houden met maximaal 100 gemeenteleden. Aanmelden kan bij de scriba, zie hiervoor de zondagsbrief. Als u zich heeft aangemeld voor de fysieke kerkdienst, dan bent u natuurlijk van harte welkom! En anders kunt u de dienst via onderstaande livestream volgen.

Bij deze dienst
Het zal hooguit een paar keer gebeurd zijn in de geschiedenis van onze gemeente: dat de dominee (van buiten) trouwt met een Friese bruid, en dat op zondag. Voor het bruidspaar, Coby en Teunard, geeft juist deze setting een goed gevoel: de zegen over hun huwelijk te mogen ontvangen, omringd door de gemeente, familie en vrienden, na deel I vorig jaar september. Voor de kinderen is er oppasdienst en kindernevendienst, ook voor de kinderen van gasten die deze zondag komen uit alle windstreken. Van harte welkom!

Wij wensen u een gezegende zondag toe.

Hier kunt u de Zondagsbrief en de Liturgie downloaden.