Zondagbrief Stille Week + Liturgieën + Programma Orgel-halfuren Witte Donderdag

Vandaag, donderdag 6 april, ontvangt u de zondagsbrief voor dit weekend i.v.m. de diensten op Goede Vrijdag- Stille Zaterdag en 1e Paasdag. Voor deze diensten is een liturgieboekje gemaakt en deze liggen voor de kerkgangers vanaf vrijdagavond in de kerk. Wel met het verzoek om dit na de dienst weer terug te willen leggen, zodat we deze ook tijdens de andere diensten kunnen gebruiken.

Tevens een bijlage met een overzicht van de muziekstukken die vanmiddag (6/4) vanaf 16.30 uur in de Grote Kerk op het orgel zullen worden gespeeld.

N.B. Voor de Sing-In,  vanmiddag in de Grote Kerk vanaf 18.15 uur, werd een liederenblad gemaakt, ook deze liggen gekopieerd in de kerk voor een ieder klaar. De Grote kerk is vanaf 15.00 – 23.00 uur geopend.

Wij wensen u goede en gezegende diensten.

De documenten kunt u hier downloaden:
Zondagsbrief
Liturgieboekje