Online concert Grote Kerk Harlingen door organist Harm Hoeve – vanaf zaterdag 12 juni te zien.

Organist Harm Hoeve heeft een concert opgenomen op het imposante orgel van de Grote Kerk in Harlingen. Dit concert is vanaf zaterdag 12 juni om 20:00 uur te zien op het YouTube-kanaal van Harm Hoeve. Het concert blijft een aantal weken online, dus het is ook mogelijk om op een ander moment te luisteren.

Het programma bestaat uit eigen fantasieën over bekende koralen, afgewisseld met werken van Bach, Händel, Wesley, Wély en Becker. Kortom een afwisselend en toegankelijk menu.

Harm Hoeve heeft tijdens deze virustijd verschillende online-concerten gegeven. Hij speelde o.a. in Kampen, Den Haag, Deventer en Epe. Deze concerten zijn ook nog terug te zien via YouTube.