Musical Grote Kerk Harlingen, zaterdag 20 april 2024

Ga mee!

Onder auspiciën van de Werkgemeenschap van Kerken wordt op zaterdag 20 april 2024 in de Grote Kerk de musical Ga mee! uitgevoerd door verhalenverteller Kees Posthumus en accordeonist Juul Beerda.

Er gaan werelden open, wanneer je samen in gesprek gaat over wat je ten diepste beweegt, waar je in gelooft, waar je op hoopt. Ondanks alle verschillen die groot lijken en soms klein blijken.

Dit gegeven staat centraal in een tweepersoons musical, waarin bekende musicalmuziek is voorzien van nieuwe teksten.

Denk aan: Grease, Lion King, Sound of Music, West Side Story. Het verhaal vertelt hoe twee mensen die heel verschillend zijn en verschillend geloven, verliefd op elkaar worden.

Dit dreigt op een fiasco uit te lopen. . . De musical is op maat geschreven voor de kerken in Harlingen en heeft zo een uniek karakter.

Het optreden wordt gesponsord door de Werkgemeenschap van Kerken.

De toegang vrij. Na afloop wordt bij de uitgang een collecte gehouden voor Kerk in Actie.

Datum: zaterdag 20 april 2024
Tijd en plaats: 19.30 uur, Grote Kerk