Livestream Korenmiddag Grote Kerk Harlingen – 16 oktober 2022

Op zondagmiddag 16 oktober is er in de Grote Kerk een gevarieerde Korenmiddag in een met bloemen versierde kerk, onder het motto ‘Een gemengd boeket’. Dat vormen de verschillende deelnemers en de muziek die zij ten gehore brengen op uitnodiging van de Werkgemeenschap van Kerken. Medewerking verlenen de brassband van het Leger des Heils, Mannenkoor Con Amore, het Christelijk Gemengd Koor en de Cantorij van de Grote Kerk. Twee jeugdmusici spelen op viool en hobo. Organist Eeuwe Zijlstra brengt het grote stadsorgel tot klinken.

Tussendoor zijn er enkele tekstfragmenten over de Bijbelse flora: ook een gemengd (herfst)boeket. U ontvangt bij binnenkomst een programmaboekje, waarin tevens de samenzang staat vermeld. Wij nodigen u graag uit om te komen en iemand mee te nemen. Gastheer is ds. Teunard van der Linden.
De aanvang is om 16.00 uur, het programma is zonder pauze.